Retourneren

Retourbeleid

Alle producten worden met liefde en zorg naar u opgestuurd. Echter kan het voorkomen dat een product niet voldoet aan de eisen of beschadigd is tijdens transport.

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het dient in de originele verpakking te zitten, zonder dat deze is beschadigd.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending. Sale, intieme en make-up producten kunnen niet geretourneerd worden uit hygiënisch oogpunt. We accepteren ook geen producten retour die gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen bevatten.

Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare producten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
  • Producten met duidelijke gebruikssporen
  • Elk item dat niet meer in originele staat is
  • Elk item dat na 14 dagen (retourbeleid) binnen komt
  • Sale items

Om uw retour te verwerken, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Vul het retourformulier volledig in om uw geld terug te ontvangen.

Terugbetaling

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw retour wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen wordt automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Neem in geval van te laat of ontbrekende terugbetalingen contact op met uw creditcardmaatschappij of bank. Het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel is teruggeboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@chantalsbeautytouch.nl

Onderstaande items kunnen niet geretourneerd worden, hiervoor zal dus geen terugbetaling plaats vinden. Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd.

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare producten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
  • Producten met duidelijke gebruikssporen
  • Elk item dat niet meer in originele staat is
  • Elk item dat na 14 dagen (retourbeleid) binnen komt
  • Sale items

Uitzonderingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn gelijk bij aankomst. Het product wordt, indien op voorraad vervangen voor hetzelfde product.

Indien het product niet meer voorradig is, wordt overeengestemd met klant welk vervangend product ontvangen wordt of nabesteld.

Stuur in dit geval binnen 24 uur een e-mail naar info@chantalsbeautytouch.nl of bel naar +316 57 03 12 83

Verzending

Alle producten worden verzonden met PostNL. Doorgaans worden de producten de dag na verzending, bij u aan huis geleverd.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw ingeruilde product u bereikt variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@chantalsbeautytouch.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.